Frequently asked questions

Wat is “mijn leeromgeving”?

Via“mijn leeromgeving” kun je alle producten die je hebt besteld sinds begin November 2025 terugvinden (opleidingen, workshops en video’s). Producten als video’s kun je daar bekijken.


Hoe krijg ik toegang tot mijn leeromgeving?

Als je een account hebt klik je op “Leeromgeving” en geef je je e-mailadres en wachtwoord op.


Waarom kan ik niet inloggen op mijn leeromgeving?

Mogelijk heb je geen account aangemaakt tijdens het bestelproces. Klik dan op “leeromgeving” en klik vervolgens op “Wachtwoord vergeten”. Je kan dan je e-mailadres opgegeven waarmee je je bestelling hebt gedaan. Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord te resetten. Hiermee kun je vervolgens inloggen.


Waar kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen?

Bij het inlogscherm (via “leeromgeving” of het “mijn persoonsgegevens” icoontje rechtsboven), klik je op wachtwoord vergeten en vul je je e-mailadres in.


Ik heb een bestelling gedaan zonder account. Hoe kan ik toegang krijgen tot mijn bestellingen?

Er wordt altijd een account gecreëerd met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt gedaan. Als je dat niet hebt gedaan, volg dan de procedure “wachtwoord opnieuw instellen”.

Waar kan ik mijn bestelling terugvinden?

Al je bestellingen zijn terug te vinden in “mijn leeromgeving” en via het icoontje “mijn persoonsgegevens” rechtsboven. https://www.annetteweers.nl/bestellingen.


Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?

Na inloggen, klik op het icoontje “mijn persoonsgegevens” (rechtsboven), klik op “mijn gegevens” en vervolgens op “wijzigen”


Ik heb bestellingen gedaan in de oude leeromgeving voor november 2025. Waar kan ik die vinden?

Op 12 november 2025 is de migratie uitgevoerd naar de nieuwe website. Alle ONLINE materialen die je hebt aangeschaft zullen in je leeromgeving staan. Het kan zijn dat je een ander e-mailadres voorheen hebt gebruikt. Schrijf in dat geval een bericht naar helpdesk@annetteweers.nl dan zullen wij zorgen dat alle bestellingen met ONLINE content onder één account komt te staan.


Mijn couponcode werkt niet

Om een valide couponcode (kortingscode) toe te passen dien je op de knop "toepassen" te kiezen. Misschien heb je een typefout gemaakt. Indien de code niet meer geldig is en je wel recht hebt op de code, schrijf dan een e-mail naar helpdesk@annetteweers.nl


Waar is de opleidingslocatie van Annette Weers Opleidingen?

Vie het menu contact vind je alle adresdetails en routekaart


Krijg ik opleidingspunten voor trainingen?

 De Ademcoach opleiding levert 60 bijscholingspunten


WhatsApp